Ammatillinen opettajankoulutus: Etusivu

Tervetuloa ammatillisen opettajankoulutuksen tiedonhakuoppaaseen

Näille sivuille on koottu hyödyllisiä tiedonlähteitä ja vinkkejä ammatillisen opettajankoulutuksen tarpeisiin. Opas on suunnattu ennen muuta ammatillisen opettajankoulutuksen opiskelijoille ja henkilökunnalle, mutta yhden lailla muille opettajille ja opiskelijoille, pedagogisia opintoja suorittaville sekä kaikille asiasta kiinnostuneille.

Alakohtaiset tiedonlähteet. Ammatillinen opettajankoulutus (aoe.fi)

Ammattikorkeakoulukirjastojen yhteiskehittämisryhmässä tehty "pähkinänkuoressa-opas" kertoo vinkkejä infograafin muodossa mistä voit ja kannattaa lähteä hakemaan alakohtaista tietoa. Graafi soveltuu myös työelämään.

Ammatillisen opettajankoulutuksen Top lähteitä

Nämä ovat ohjeellisia vinkkejä, eivät auktoristoitu totuus.

Oula-Finna

Oula-Finna kokoelmatietokanta sisältää tiedot kaikkien Oulun yliopiston kirjaston toimipisteiden kokoelmista sekä viitteitä e-aineistoihin. Lisäksi voit uusia lainoja ja tehdä varauksia.

Siirry Oulun yliopiston kirjaston kotisivulle tästä.

Lähteet hukassa? Informaatikko auttaa

Oamkin opiskelijat ja henkilökunta voivat varata henkilökohtaisen tiedonhaun ohjausajan kirjaston henkilökunnalta. Ohjaus kestää noin tunnin ja se sovitaan etukäteen oman alan kirjaston henkilökunnan kanssa.

Varauksen yhteydessä annetaan ennakkotiedot opinnäytetyön, muun tehtävän tai tiedontarpeen aiheesta sekä mahdollisista tietokannoista, joiden käytössä erityisesti halutaan ohjausta.

Yhteyshenkilö