Toimintaterapia: Etusivu

Alakohtaiset tiedonhakuoppaat | Oamk

Tervetuloa toimintaterapian tiedonhakuoppaaseen

Näille sivuille on koottu hyödyllisiä tiedonlähteitä Oulun ammattikorkeakoulun toimintaterapian opiskelijoille. Löydät yhdestä paikasta keskeiset tietokannat ja muut tiedonlähteet, joista voit etsiä oman alasi ammatillista ja tutkittua tietoa. Ota yhteyttä kirjastoon, jos kaipaat apua tiedonhakuun liittyvissä kysymyksissä.

Mistä apua hakusanoihin?

Ennen tiedonhaun aloittamista kannattaa miettiä, millä hakusanoilla lähdet hakemaan tietoa. Mitkä käsitteet liittyvät olennaisesti aiheeseesi? Hakusanojen pohdinnassa kannattaa hyödyntää erilaisia sanastoja. Lisää hakusanoja voit löytää myös hakujen aikana.

Toimintaterapian tiedonlähteet Top 3

E-aineistojen etäkäyttö

Kirjaston hankkimaa e-aineistoa on mahdollista käyttää Oamkin verkon ulkopuolelta, esimerkiksi kotoa tai työpaikalta. Käyttö on mahdollista vain Oamkin opiskelijoille ja henkilökunnalle.

Tiedonhaun itseopiskelumateriaali