Rakennustekniikka: Hae lehtiä

Hae e-lehteä aiheen perusteella

Jos olet et ole kampuksella, ota VPN-yhteys koulun verkkoon tai kirjaudu sisään Oula-Finnaan, niin saat enemmän hakutuloksia ja sinulla on pääsy maksullisiin artikkeleihin.

Linkkejä E-lehtiin

Rakennusalan lehtiä kirjastossa

Etäkäyttö

Oamkin opiskelijat ja henkilökunta voivat käyttää kirjaston hankkimia maksullisia elektronisia aineistoja Oamkin verkon ulkopuolella. Kirjautumiseen tarvitaan Oamkin käyttäjätunnus ja salasana.

Käyttöoikeudet

Kirjasto hankkii e-aineistoja sekä Kansalliskirjaston FinELib-konsortion kautta että suoraan aineistotoimittajilta. E-aineistosopimuksissa määritellään aineistojen käyttöoikeudet ja -rajoitukset. Tällaisia ovat esimerkiksi tulostukseen, linkityksiin ja lähdeviittauksiin liittyvät asiat. E-aineistoja ei saa käyttää kaupallisiin tarkoituksiin.