JBI EBP -ohje: Sumariin kirjautuminen

Sumariin kirjautuminen

Käyttöoikeus Sumariin on kaikilla Oulun ammattikorkeakoulun opiskelijoilla ja henkilökunnalla.

1. Siirry kirjaston sivujen kautta JBI EPB -tietokantaan.

2. Klikkaa My Workspace.

3. Kirjaudu henkilökohtaisella tunnuksella. Mikäli sinulla ei ole sellaista, tee tili klikkaamalla Create Account.

4.  Kirjautumisen jälkeen klikkaa EBP Tools.

5. Klikkaa seuraavaksi “Login via OVID”.

Työskentely Sumarissa

Sumari on suunniteltu helpottamaan katsausprosessia protokollan kehittämisestä, tiiminhallinnasta, tutkimusten valinnasta, kriittisestä arvioinnista, tietojen poiminnasta, tietojen synteesistä systemaattisen katsauksen kirjoittamiseen. Sumari tukee koko katsausprosessia. Sumari on selainpohjainen sovellus, joten ohjelmistoja ei tarvitse ladata ja asentaa.

Voit luoda Sumariin projektin ja kutsua muita käyttöoikeuden omaavia mukaan projektiisi. Muista tallentaa kaikki Sumariin tekemäsi kirjaukset.

Projektiin liittyminen

Kun käyttäjä on kutsuttu mukaan projektiin, näkyy projekti alustalla sen jälkeen, kun kutsusähköpostissa olevaan aktivointilinkkiin on klikattu.

VPN-yhteys

Mikäli Sumarissa tietojen kirjaaminen ja muokkaaminen ei onnistu, kokeile VPN-yhteydellä työskentelemistä Haka-kirjautumisen sijaan. Lisätietoja VPN-yhteydestä etäkäyttöhjeessa.