Visible Body: Etusivu

Visible Body

Visible Body on ihmisen 3D-anatomiatietokanta, joka sisältää tuhansia ihmiskehon anatomiamalleja mukaan lukien kaikki tärkeimmät elimet ja ihmiskehon järjestelmät. Tietokantaa voi käyttää tietokoneella tai mobiililaitteella. Katso alta ohjeet mobiilisovelluksen lataamiseen.

Human Anatomy Atlas -tietokannan mobiilikäyttö

Ohjeet mobiilisovelluksen lataamiseen koulun verkossa/VPN-yteydellä:

1. Varmista, että mobiililaitteesi on koulun verkossa (amk: kk-verkko tai Oamkin VPN, yliopisto: eduroam tai yliopiston VPN).
  2. Siirry selaimella Visible Bodyn sivuille tästä linkistä: Oamkin aloitussivu | Yliopiston aloitussivu
  3. Valitse "on campus".
  4. Lataa Human Anatomy Atlas -sovellus sivulla olevan linkin kautta App Storesta tai Google Playsta.

Ohjeet mobiilisovelluksen lataamiseen koulun verkon ulkopuolelta:

1.  Siirry selaimella Visible Bodyn sivuille: Oamkin aloitussivu | Yliopiston aloitussivu
  2. Valitse "off campus".
  3. Syötä sähköpostiosoitteesi, ja sen jälkeen sähköpostiin saamasi vahvistuskoodi.
  4. Saat käyttäjätunnukset sähköpostiin.
  5. Lataa Human Anatomy Atlas  -sovellus sivulla olevan linkin kautta App Storesta tai Google Playsta.

Kirjautuminen (Oulun yliopisto)

Kirjautuminen (Oamk)