Valmistuvalle opiskelijalle: Etusivu

Valmistumista kohden

Tästä oppaasta löydät ohjeet koskien opinnäytetyön syöttämistä Theseukseen. Oppaan linkkien kautta löydät myös muut Oamkista valmistumiseen liittyvät sivustot ja lomakkeet.

This Photo by Unknown Author is licensed under CC BY-SA

Tärkeää muistaa ennen tallennusta:

• Jos opinnäytetyöllä on useita tekijöitä, sopikaa yhdessä julkaisemisesta. Yksi tekijöistä tallentaa työn Theseukseen.
  • Varmista, että kaikki tarvittavat liitteet ovat mukana.
  • Voit tallentaa työn vain kerran, joten tallenna vasta lopullinen versio, jonka opettaja on hyväksynyt.
  • Poista opinnäytteestäsi ja sen liitteistä henkilökohtaiset yhteystiedot, kuten osoitteet, sähköpostiosoitteet ja puhelinnumerot.
  • Sallitut merkit opinnäytteen tiedoston nimessä ja liitteissä ovat ovat 1-9, a-z, A-Z, _, - ja välilyönti.
  • Theseuksessa julkaistut opinnäytetyöt ovat vapaasti luettavissa internetissä ja ne löytyvät myös esimerkiksi Google-hakujen kautta. Tarkista, että tämä sopii myös mahdolliselle toimeksiantajalle ja muille tekijöille.
  • Tutustu tekijänoikeuksiin ja päätä millä lisensillä haluat julkaista työsi.
  • Tarkista myös, että opinnäytetyösi on saavutettavuusdirektiivin mukainen Theseuksen saavutettavuusohjeet-sivulta.

Lähde: LUC Kirjasto & Theseus.fi

Oamkin valmistumisprosessiin liittyviä hyödyllisiä linkkejä

Uusimmat opparit Theseuksessa

Avoimen ammattikorkeakoulun opiskelijat

Avoimen ammattikorkeakoulun opiskelija ei voi syöttää työtään Theseukseen poikkeavasta Haka-attribuutista johtuen. Opiskelijan on oltava tutkinto-opiskelija, jotta voi tehdä tallennuksen Theseukseen.

Avoimen ammattikorkeakoulun opiskelija tallentaa opinnäytetyönsä Theseukseen, kun hän on saanut tutkinto-opiskelijan opiskeluoikeuden.