Ammatillinen opettajankoulutus: Muita sivustoja

Hyödyllisiä verkkosivustoja

Opetussuunnitelmatyö ja osaamisperusteisuus

Ammattipeda-sivusto on tarkoitettu kaikille ammattikoulutuksen kehittäjille, oppilaitosjohdon edustajille, opetustoimen henkilöstön osaamisen kehittämisestä vastaaville sekä opetustoimen henkilöstökoulutuksen tuottajille. Sivusto antaa ideoita osaamisperusteisen ammatillisen koulutuksen toteutukseen käytännössä sekä tukee yksilöllisten opintopolkujen toteuttamista esittelemällä työvaltaisen oppimisen, yrittäjyyskasvatuksen ja yrittäjyyden, rikastetun oppimisen sekä mobiliioppimisen hyödyntämismahdollisuuksia.

ammattipeda logo

atee logo

ATEE - Association for Teacher Education in Europe

Association for Teacher Education in Europe (ATEE) is a non-profit European organisation, whose aim is enhancing the quality of Teacher Education in Europe and supporting the professional development of teachers and teacher educators at all levels.

Mendeley

Mendeley on www-selaimella käytettävä viitteidenhallintaohjelma, jonka avulla voit siirtää hakutulokset eri tietokannoista omaan viitekirjastoon, järjestää viitteet eri kansioihin esim. aiheittain ja luoda lähdeviitteet. Mendeley on siis tutkimuksen tekemisen mahdollinen apuväline.
Huom. Oamkilla on aiemmin ollut käytössä RefWorks, mutta sen sopimus on päättynyt 31.12.2021.

Mendeley-ohje