Suun terveydenhuolto: Etusivu

Alakohtaiset tiedonhakuoppaat | Oamk

Suun terveydenhuollon tiedonhakuopas

Tervetuloa suun terveydenhuollon tiedonhakuoppaaseen! Tämän oppaan eri välilehdiltä löydät tietoa Oulun yliopiston kirjaston tarjoamista tietokannoista. Mukana on myös vinkkejä tiedonhakuun. E-aineistojen etäkäyttöohjetta noudattamalla voit tehdä tiedonhakuja myös oppilaitoksen ulkopuolella. Ota tarvittaessa yhteyttä kirjastoon, niin kerromme lisää!

<none>

Mistä apua hakusanoihin?

Ennen tiedonhaun aloittamista kannattaa miettiä, millä hakusanoilla lähdet hakemaan tietoa. Mitkä käsitteet liittyvät olennaisesti aiheeseesi? Hakusanojen pohdinnassa kannattaa hyödyntää erilaisia sanastoja. Lisää hakusanoja voit löytää myös hakujen aikana.

E-aineistojen etäkäyttö

Kirjaston hankkimaa e-aineistoa on mahdollista käyttää Oamkin verkon ulkopuolelta, esimerkiksi kotoa tai työpaikalta. Käyttö on mahdollista vain Oamkin opiskelijoille ja henkilökunnalle.

Näistä on hyvä aloittaa!

Puuttuuko kirjastosta jokin teos?

Celian äänikirjat lukemisesteisille

Celian äänikirjoja voivat käyttää opiskelijat, joille tavallisen kirjan lukeminen on sairauden tai vamman vuoksi vaikeaa. Kirjojen käyttöön oikeuttavat esim. lukivaikeus tai oppimisvaikeus.

Lue lisää Celian äänikirjoista >>