Sähkö- ja automaatiotekniikka: Opinnäytetyöt

Opinnäytetyöt Oulun yliopiston kirjastossa

Oamkin opinnäytetyöt on tallennettu ammattikorkeakoulujen yhteiseen julkaisuarkistoon Theseukseen. Theseuksen avoimeen kokoelmaan tallennetut opinnäytetyöt ovat vapaasti luettavissa. Theseuksen käyttörajattuun kokoelmaan tallennetut opinnäytetyöt ovat luettavissa ainoastaan Oamkin verkkoympäristössä olevilta tietokoneilta.

Vuotta 2010 vanhemmat, kansitetut opinnäytetyöt on digitoitu. Jos tarvitset digitoitua opinnäytetyötä, lähetä siitä pyyntö sähköpostiosoitteeseen kirjasto@oulu.fi. Pyynnöstä tulee ilmetä oma sähköpostiosoite, oma nimi sekä pyydettävän opinnäytteen tiedot.

Kaikki Oamkin opinnäytetyöt löytyvät Oula-Finnan kautta.

Theseukseen tallennettuja töitä voi hakea myös suoraan Theseuksesta. Samalla voi hakea aiheen mukaan myös muiden ammattikorkeakoulujen opinnäytetöitä.

Hae ammattikorkeakoulujen opinnäytteitä Theseuksesta

Theseus tarjoaa käyttöösi Suomen ammattikorkeakoulujen opinnäytetöitä sekä julkaisuja verkossa.

Mendeley

Mendeley on www-selaimella käytettävä viitteidenhallintaohjelma, jonka avulla voit siirtää hakutulokset eri tietokannoista omaan viitekirjastoon, järjestää viitteet eri kansioihin esim. aiheittain ja luoda lähdeviitteet. Mendeley on siis tutkimuksen tekemisen mahdollinen apuväline.

Huom. Oamkilla aiemmin käytössä olleen RefWorksin sopimus on päättynyt 31.12.2021.

Mendeley-ohje >>

Ohjeita opinnäytetyöntekijälle ja valmistuvalle

Maksuttomia kaukolainoja opinnäytetyöntekijöille

Voit tilata maksuttomia kaukolainoja, jos tarvitset aineistoa Oamkin opinnäytetyötäsi varten.

Valitse tilauslomakkeessa maksajaksi "Maksava laitos / yritys" ja kirjoita "Oamk" kohtaan "Kustannuspaikka / laskutusosoite". Ilmoita myös lomakkeen "Muita tietoja" -kohdassa, että aineisto tulee opinnäytetyötäsi varten. Mainitsethan myös opinnäytetyösi ohjaajan.

Voit tilata enintään viisi maksutonta lainaa kotimaasta tai Pohjoismaista. Lainat voivat olla kirjalainoja tai artikkelikopioita.

Uusimmat sähkö- ja automaatioalan opparit Theseuksessa