E-aineistojen käyttö opetuksessa: MITÄ JA MISTÄ?

E-aineistot Oula-Finnassa

Oula-Finnastä löytyy runsaasti kokonaisia e-kirjoja ja artikkelitekstejä, jotka ovat luettavissa myös koulun verkon ulkopuolella. Voit etsiä e-aineistoja aiheestasi käyttämällä "Verkossa saatavilla" -rajausta.

Oula-Finnassä voit hakea myös aineistoja useista kansainvälisistä tietokannoista yhtä aikaa Ulkomaiset e-artikkelit ja e-kirjat -välilehdellä. Muista kirjautua sisään Oula-Finnaan, jos työskentelet koulun verkon ulkopuolella, niin saat enemmän hakutuloksia!

Tarvitsetko apua e-aineistojen käytössä

Voit varata kirjastosta ajan e-aineistojen ja tiedonhaun käytön opastusta varten. Opastukseen voi tulla aina, kun tarvitsee apua e-aineistojen tiedonhaussa, esimerkiksi kun etsii lähdemateriaalia opetuksen tueksi tai artikkelin kirjoittamiseen. Varaa aika ao. lomakkeella tai sähköpostilla informationservice(at)oulu.fi.

Puuttuuko jokin aineisto?

Etäkäyttö

Oamkin opiskelijat ja henkilökunta voivat käyttää kirjaston hankkimia maksullisia elektronisia aineistoja Oamkin verkon ulkopuolella. Kirjautumiseen tarvitaan studentsin/staffin käyttäjätunnus ja salasana.