Covidence-ohje: Kirjautuminen

Covidencen käyttöönotto Oulun yliopiston kirjaston lisenssillä

Käyttöoikeus Covidenceen on kaikilla Oulun yliopiston sekä Oulun ammattikorkeakoulun opiskelijoilla ja henkilökunnalla. Käyttäjätilin luomiseen tarvitaan Oulun yliopiston / Oulun ammattikorkeakoulun sähköpostiosoite.

1. Siirry Oulun yliopiston ja Oulun ammattikorkeakoulun Covidence-aloitussivulle
  2. Täytä lomakkeelle nimesi ja sähköpostiosoitteesi (oulu.fi tai oamk.fi -loppuinen)
  3. Klikkaa "Request Invitation"
  4. Hyväksy sähköpostisi kautta kutsu.
  5. Kirjaudu tilillesi:
  • Luo uusi tili ("Sign up for a new account"), mikäli sinulla ei ole aiempaa Covidence-tiliä oulu.fi- tai oamk.fi -sähköpostiosoitteellesi.
  • Mikäli sinulla on jo olemassa aiempi Covidence-tili käyttämällesi oulu.fi / oamk.fi -tilille, kirjaudu tilillesi ("Sign In"). Mikäli aiempi tilisi on luotu eri sähköpostiosoitteelle, ei sitä voida yhdistää Oulun yliopiston ja Oulun ammattikorkeakoulun Covidence-lisenssin alle.

Covidenceen kirjautuminen

Voit jatkossa kirjautua Covidenceen klikkaamalla "Sign In" oikeasta yläkulmasta.