Covidence-ohje: Katsauksen aloittaminen

Katsauksen aloittaminen

1. Kirjaudu sisään ohjelmaan ja klikkaa etusivulta "Start a new review".

2. Nimeä ja tallenna katsaus:

• Tee katsaus Oulu University Library & OAMK -lisenssin alle, jotta saat maksullisen lisenssin oikeudet käyttöösi. Oulun yliopiston ja Oulun ammattikorkeakoulun Covidence-lisenssi on rajaton. Voit tehdä niin monta erillistä katsausta kuin on tarpeen.
  • Huom. Em. lisenssin alle tehdyt katsaukset näkyvät Oulun yliopiston kirjaston Covidence-tilin ylläpitäjille, mutta ei muille organisaation sisällä.

Valitse Which account do you want to use -kysymykseen vastaukseksi Oulu University Library & OAMK

3. Kutsu halutessasi muita mukaan katsaukseesi ("Invite another reviewer")

4. Pääset täyttämään katsaukseesi liittyviä tietoja ja muokkaamaan asetuksia klikkaamalla "Settings". Täällä pystyt mm. kirjaamaan hakustrategiasi, kutsumaan lisää arvioijia katsaukseen, määrittämään asetukset arvioinnin etenemiselle (monenko arvioijan täytyy arvioida viitteet, kuka ratkoo konfliktit jne.) ja kirjaamaan mukaanotto- ja poissulkukriteerit.