Valmistuvalle opiskelijalle: Valmistumisen jälkeen

Tiesithän, että voit käyttää kirjastoa myös valmistumisen jälkeen!

Kirjautumalla Oula-Finnaan joko Finna-tunnuksella tai sähköpostilla voit uusia lainasi, varata kirjoja ja tallentaa suosikkeja aivan kuten opiskeluaikanakin. Ohjeet löytyvät Oula-Finnasta.

Voit käyttää myös e-aineistoja paikallisesti kirjastossa. Etäkäyttö on mahdollista vain läsnäoleville opiskelijoille.

Muistathan päivittää yhteystietosi kirjastossa.

Liity alumnitoimintaan

Kun olet valmistunut Oamkista, sinulla on mahdollisuus liittyä Oulun ammattikorkeakoulun alumniksi. Tällöin saat mm. tietoa jatko- ja täydennyskoulutusmahdollisuuksista sekä kutsuja alumni- ja verkostoitumistapahtumiin.

Avoimen tiedonhaun palveluja

Vaikka monet kirjaston tarjoamat tietokannat ovat lisenssien takana ja käytettävissä vain, kun olet kirjoilla oppilaitoksessa, on verkossa paljon myös avointa tietoa ja avoimen tiedonhaun palveluja. Tässä muutamia esimerkkejä.

Master-tutkinnot

Muista mahdollisuus opiskella Oamkissa myöhemmin myös ylempi ammattikorkeakoulututkinto. Ohessa voit nähdä muutaman master-opiskelijan videohaastattelut Oamkin YouTube-kanavalta.