Suun terveydenhuolto: Opinnäytetyö

Alakohtaiset tiedonhakuoppaat | Oamk

Hae ammattikorkeakoulujen opinnäytteitä Theseuksesta

Theseus tarjoaa käyttöösi Suomen ammattikorkeakoulujen opinnäytetöitä sekä julkaisuja verkossa. Oamkin opinnäytetöitä on julkaistu sähköisenä Theseuksessa vuodesta 2010 lähtien. Opinnäytetyöt löytyvät myös kirjaston Oula-Finna -kokoelmatietokannan kautta.

<none>

Hae opinnäytteitä Finnasta

Finna.fi -palvelun kautta voi hakea yliopistojen ja ammattikorkeakoulujen opinnäytteitä. Opinnäytteitä voi hakea sanahaulla tai selata korkeakouluittain Organisaatio-valinnan avulla.

1. Siirry Finnaan.
  2. Syötä hakusanat ja klikkaa "Hae".
  3. Valitse Aineistotyyppi-valikosta "opinnäyte".
  4. Voit rajata hakua esim. väitöskirjoihin.

Finnassa pystyy rajaamaan hakutulokset pelkästään väitöskirjoihin.

Yliopistojen julkaisuarkistoja

Kotimaisia

Ulkomaisia

Opinnäytetyön julkaiseminen

Tästä oppaasta löydät ohjeet koskien opinnäytetyön syöttämistä Theseukseen.

Oppaan linkkien kautta löydät myös muut Oamkista valmistumiseen liittyvät sivustot ja lomakkeet.

Maksuttomia kaukolainoja opinnäytetyön tekijöille

Voit tilata maksuttomia kaukolainoja, jos tarvitset aineistoa Oamkin opinnäytetyötäsi varten. Valitse tilauslomakkeessa maksajaksi "Maksava laitos / yritys" ja kirjoita "Oamk" kohtaan "Kustannuspaikka / laskutusosoite". Ilmoita myös lomakkeen Muita tietoja -kohdassa, että aineisto tulee opinnäytetyötäsi varten. Mainitsethan myös opinnäytetyösi ohjaajan. Voit tilata enintään viisi maksutonta lainaa kotimaasta tai Pohjoismaista. Lainat voivat olla kirjalainoja tai artikkelikopioita.

Tutkimusmenetelmien verkkokäsikirja

Mendeley-viitteidenhallintaohjelma

Mendeley on ilmainen viitteidenhallintaohjelma. Mendeleytä voi käyttää sekä omalle koneelle asennettavan käyttöliittymän että webin kautta.

Uusimpia suun terveydenhuollon opinnäytetöitä Oamkissa

Kaipaatko apua tiedonhaussa?

Opinnäytetyötä tekemässä ja tiedonhaku tökkii? Hakusanat hukassa? Asioiden kanssa ei tarvitse painia yksin, vaan voit varata ajan hakupajaan. Hakupaja on henkilökohtainen tiedonhaunohjaus keskittyen noin tunnin verran juuri sinun aiheeseesi. Varaa aika hyvissä ajoin ennen toivomaasi ajankohtaa oheisen linkin kautta: